Promenad till stan

Efter att jag hade bloggat imorse så bestämde Elma och jag att vi skulle promenera ihop. Vädret var underbart. Vi bestämde oss för att gå in till stan. Det är rea nästan överallt, halva reapriset nästan vart än man vänder sig. Enda problemet är att allt det fina och det som finns i min storlek är slut. Men ändå lyckades jag hitta lite fina grejer. Jag fyndade underkläder, köpte en jätte fin bh för bara 30 kr inne på Lindex och ett par nästan matchande trosor. Svårt att hitta att det matchar när nästan allt är slutsålt. Vi var även inne i Gina Tricot där Elma hittade en jätte fin långklänning för bara 50 kr. Riktigt kap :D Efter affärerna var vi trötta och satte oss inne på McDonalds, där satt vi tills vi hade vilat klart och begav oss hemåt.

Senare kom Elma, hennes man och lilla dotter till oss. De satt tyvärr inte så länge eftersom lilla flickan var trött och ville sova. Men nästa gång de kommer låter jag de inte gå så snabbt :D det är verkligen kul med gäster och då ska de sitta läänge!

Jag tänkte även visa bild på lite grejer som jag beställde på Lindex häromdagen. Fick paketet igår.

Ajdinsmamma

It seems to be a boy :D era lognare som sager att ni inte vet :P

2010-08-04 @ 23:47:27
URL: http://chicmommy.blogg.se/
FLOOSAN

va stilig han kommer bli

2010-08-05 @ 11:15:06
URL: http://blogg.mama.nu/floosan
Chicmommy

sv: vi ska ner till bosnien imorgon. haha jo jag kommer lagga upp ngn bild da och da :P ska mobilblogga och da kommer det lite bilder, men kamera bilder kommer nar jag ar hemma i sverige igen!



hur ar det med dig? ngn bebis pa gang? :P

2010-08-05 @ 11:58:50
URL: http://chicmommy.blogg.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: