Önska mig lycka till

Hej igen :) Hittills har jag nog bara segat framför datorn. Lite duktig har man varit som har gjort frukost och diskat, så jag har förtjänat att lata mig lite. Jag försöker hitta någon som jag kan promenera med, vädret är jätte fint så det vore synd att spendera hela dagen inomhus. Jag ska försöka övertala Alen men han sitter och spelar X-box, Ultimate fighting eller vad det heter. Igår fick jag spela något spel med honom, där man kan spela två stycken åt gången. Det var roligt fast frusterande, ifall ena av oss dör så måste vi börja om. Men ju längre vi spelade desto bättre samarbetade vi :D hehe

Nu ska jag försöka övertala honom att vi ska promenera, önska mig lycka till :D

FLOOSAN

har du vägarna förbi Karlstad kan vi promenera ihop =) alltid roligare med sällskap

2010-08-05 @ 18:17:51
URL: http://blogg.mama.nu/floosan


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: