Gårdagen

Igår var det en lång dag. Vi gick till min mamma, åt och sedan begav vi oss vidare mot deras kolonilott för att grilla. Jag nämnde massa gånger att det skulle regna och att vi inte borde gå, men vi gick ändå. Precis när det första köttet på grillen hade blivit klart började regnet. Då fick vi gömma oss vart än vi kunde för att inte bli blöta. Innan regnet hann jag dock gräva upp lite färskpotatis och för att inte smutsa ner mig kom jag på en lösning då ingen av stövlarna passade mig. Efteråt gick Alen med min morbror för att fiska och jag återvände hem till mamma. Där satt vi ganska länge och fick sedan skjuts hem av min bror.

Nu har jag i alla fall vaknat och sitter vid datan medan Alen antagligen blev så pass utmattad igår att han fortfarande sover. Jag har gjort frukost och kaffe och ska snart försöka väcka honom. Vädret är riktigt dåligt, det blir ingen promenad idag för min del...


Gårdagens lösning på att inte bli smutsig om skorna :)

FLOOSAN

hihi vilken smart lösning

2010-08-08 @ 14:05:53
URL: http://blogg.mama.nu/floosan
Ellinor

sv; tack tack! gulligt sagt.

jag gillar oxå den skjortan, den är så sommrig och färgstark!

jo då, allt är super med mej, lite trött bara. själv?



kram

2010-08-08 @ 14:33:29
URL: http://hugmebitch.blogg.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: