Dags för vila

Ja då är man äntligen nästan helt klar med städningen. Jag städade samtidigt som jag tittade på matchen, jag hade tur att den sändes på TV, annars hade jag bara kunnat gissa mig fram till resultatet genom att urskilja det som publiken skriker ut. Vi bor med andra ord väldigt nära stadion.

Jag sitter vid datan helt utmattad. Ryggen värker och jag längtar efter att få lägga mig på soffan och vila ut. Jag har tvättat klart och vikt all tvätt, det enda som är kvar att städas är badrummet. Den tar jag hand om sen. Nu ska jag försöka vila men kommer säkert kasta nyfikna blickar från fönstret ner mot stadion för att se ifall det blir något bråk.

FLOOSAN

Lägg dig på soffan med gott samvete!

2010-08-09 @ 21:45:09
URL: http://blogg.mama.nu/floosan


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: