Besviken

Hej.

Igår var det väldigt sent då jag kom hem och bloggen fick lida, det blev ingen uppdatering. Jag var verkligen utmattad när vi kom hem, min rygg och mina fötter värkte. Vi var på jakt efter något ställe att äta på men tyvärr så var allt stängt (inte undra på, det var en onsdag) så vi fortsatte hemåt. När vi kom hem var vi riktigt hungriga och trötta, jag passade på att äta innan jag begav mig mot den sköna sängen.

Jag måste säga att jag blev besviken över Augustifesten, i alla fall igår, det var inte mycket folk och det fanns ingen marknad! Men man hoppas att det blir bättre de resterande dagarna :)

Nu lägger jag upp ett kort klipp då Alen åkte karusell...































    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: