21. augusti 2010



Idag har jag passat på och vilat ut mig från gårdagen. Jag vaknade för en kvart sen och proppar i mig allt som står i min väg. Det är väldigt ansträngande att promenera så mycket som jag har gjort de senaste dagarna. Men hellre promenerar jag än sitter inomhus.

Igår kväll mötte vi upp Elma och några till på stan. Tillsammans gick vi runt och spanade in den efterlängtade marknaden. Men det var inget märkvärdigt med den igår i alla fall. Varför känns det som att varje år så blir marknaden och karusellerna sämre och sämre? De satsar väl inte lika mycket på det som förr.

Senare ska vi upp mot Nyköping. Min bror har bjudit hem oss på middag. Jag får träffa mina små syskonbarn :) Alltid lika kul.

Nu ska jag iväg och proppa i mig lite frukt. Ha en underbar lördag allihop!

FLOOSAN

Låter som du har en underbar lördag! kram

2010-08-21 @ 15:20:31
URL: http://blogg.mama.nu/floosan


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: